سبد خرید

درباره ما

درباره آجر پارسه

کارخانه آجر پارسه تولید کننده انواع آجر نما ، آجر نسوز ، آجر سنتی ، آجر دکراتیو و .. با کیفیت بالا می باشد. این کارخانه در سال ۱۴۰۲ در منطقه خورین از توابع شهرستان ورامین در استان تهران با وسعت حدود 3۰۰۰ متر مربع  و با دستگاه های پیشرفته و ۲ کوره بزرگ با گنجایش بالا و حرارت بالای ۱۴۰۰ درجه و همچنین اشتغال 1۳ نفر آغاز به کار نمود. آجرهای کارخانه آجر پارسه به دلیل استفاده از خاک مطلوب زمین های ورامین بسیار با کیفیت بوده و تحمل وزن و حرارت زیادی دارند.

کارخانه آجر نما پارسه بخاطر موقعیت نزدیک به شهر تهران ، برای ساکنین تهران سریعترین ارسال محصولات را دارد. کارخانه آجر نسوز پارسه همچنین برای مشتریانی که از سایر استان های ایران سفارش آجر میدهند  نیز با ارسال بار توسط باربری در سریعترین زمان برای آن ها ارسال میکنند.

کارخانه آجر دکراتیو پارسه توانایی ارسال بار آجر به کشورهای منطقه را نیز دارد و عزیزانی که در کشور های اطراف ایران از جمله ، عراق ، ترکیه ، پاکستان ، افغانستان ، امارات و … زندگی میکنند نیز میتواند محصولات آجر پارسه را سفارش دهند.

10+

اشتغال بیش از ۱۰ نفر

بیش از ۱۰ نفر در کارخانه آجر پارسه مشغول به کار هستند

100+

بیش از 100 مدل آجر

تولید بیش از 100 مدل آجر متنوع از جمله آجر نما ، آجر نسوز ، آجر سنتی ، دکراتیو و ..

1100+

ارسال به بیش از ۱۱۰۰ شهر

ارسال سریع به تمامی شهر های ایران و تمام کشورهای همسایه

1

سریعترین زمان ارسال

ما در سریعترین زمان ممکن آجرها را سالم به دست شما میرسانیم

تصاویر کارخانه آجر پارسه

ما یک کارخانه تولید آجر و آجر نمای با کیفیت با برند آجر پارسه هستیم. وب سایت آجر پارسه با فروش مستقیم محصولات کارخانه از جمله تولیدات آجرهای قزافی ، شاموتی و همچنین آجرنما های انگلیسی ، رندوم و … زمینه دسترسی به آجر با کیفیت و ارزان را برای عموم مردم فراهم نمود.

ارتباط با ما