سبد خرید

آجر سفید

آجر سفید

آجر نما سفید ، در طرح‌ها و ابعاد متنوع تولید می شود که در عین سادگی ، زیبایی را به نمای ساختمان می‌بخشد. آجر سفید نسوز ، آجر سفید دکوراتیو ، آجر سفید ال ، آجر سر ستون و پاستون سفید از انواع آن می باشد.

کارخانجات آجر پارسه به عنوان یکی از تولید کننده های انواع آجر نما این امکان را فراهم آورده تا این آجر را با کیفیت مناسب و قیمت کارخانه ، خریداری و در کمترین زمان ممکن برای مشتری ارسال گرد.

خرید انواع آجرنما سفید با کیفیت ضمانت شده و به قیمت درب کارخانه ، از طریق فروشگاه اینترنتی آجر پارسه امکان پذیر است. کافیست تماس بگیرید. (09217824964)

توضیحات

نحوه تولید آجر نسوز سفید:

برای تهیه آجر سفید نسوز از خاک کائولن استفاده می شود. کائولن (خاک چینی) در تولید انواع چینی، سرامیک و آجر نما سفید کاربرد ویژه ای دارد.

این خاک در مناطق خراسان جنوبی و آذربایجان غربی با کیفیت خوبی یافت میشود. البته میتوان گفت کائولن در اکثر مناطق کشور عزیزمان موجود است اما کیفیت کمتری نسبت به دو نقطه ذکر شده دارند.

از لحاظ تولید ، خاک سفید این محصول باید دارای آهن و اکسید فلزهای دیگر مانند اکسید آهن ، منگنز، تیتانیوم به میزان خیلی کم باشد. تا موجب بوجود آمدن رنگ طوسی آجر نسوز طوسی یا سفید گردد.

اگر خاکی حاوی این عناصر نباشد موجب سستی آجر میشود. در اینجا چالشی بوجود می آید. آجر هم باید دارای مقاومت و استحکام باشد و هم عاری از عناصر فلزی باشد. لذا برای تولید آجر نسوز سفید دقت و دانش زیادی مورد نیاز است.

آجرنما نسوز سفید برای پخت در کوره به حرارت زیادی نیاز دارد. این درجه حرارت چیزی در حدود 1250 تا 1280 درجه می باشد.

جنس کوره در سفیدی آجر تاثیر بسزایی دارد. نکته دیگر که قابل تامل است اینکه آهک (هیدروکسید کلسیم) که از کانی هایی ست که نباید در آجر موجود باشد ، به رنگ سفید است.

اگر آهک در آجر سفید وجود داشته باشد، به دلیل همرنگی با آجر دیده نمیشود. ولی مدتی بعد این کد رنگ آجر دچار مشکلاتی خواهد شد. بنابراین در زمان تولید باید از دانش، دقت و تخصص مورد نیاز استفاده شود.

 

انواع آجر سفید

آجر نما سفید ، در طرح‌ها و ابعاد متنوع تولید می شود که
در عین سادگی، زیبایی را به نمای ساختمان می‌بخشد. آجر سفید نسوز پلاک ۷ پارسه ، آجر سفید نسوز پلاک 5/5 پارسه ، آجر سفید
دکوراتیو ، آجر سفید نسوز ال پارسه ُ آجر سر ستون و پاستون سفید و  آجر دور ستون سفید پارسه از انواع آن می باشد.

در زیر میتوانید رنگ های اصلی آجر نما سفید را مشاهده نمائید. برای سفارش دادن هر کدام میتوانید با شماره 09217824964 تماس بگیرید.

 

آجر نما نسوز سفید پلاک ۷

آجر نسوز سفید پلاک ۷ پارسه

آجر نسوز سفید سایز ۲٫5×7×31
قیمت هر عدد از 7500 تا 9500 تومان

آجر نما نسوز سفید پلاک ۵/۵

آجر نسوز سفید پلاک ۵/۵ پارسه

آجر نسوز سفید سایز ۲٫۵×۵٫۵×۲۶
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

آجر سفید نسوز ال - آجر پارسه

آجر سفید نسوز ال پارسه

انواع آجر ال سفید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

آجر دور ستون - آجر پارسه

آجر سفید دور ستون

انواع آجر دور ستون با دهنه های مختلف پارسه
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

آجر سر ستون و پاستون سفید نسوز - آجر پارسه

آجر سر ستون و پاستون سفید

آجر سر ستون و پاستون سفید نسوز پارسه
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

آجر دکراتیو سفید - آجر رستیک سفید پارسه

آجر دکراتیو ( رستیک ) سفید پارسه

آجر هلندی سفید پارسه که به عنوان آجر دکراتیو سفید
و آجر رستیک سفید هم میشناسند

کاربرد آجر سفید نما

آجر نما سفید هم در نمای داخلی و هم در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود که در ادامه توضیحات کامل تری داده شده است. : ۱ – نمای داخلی ساختمان: رنگ سفید آجر، فضایی آرام و صلح‌آمیز در داخل ساختمان ایجاد می‌کند، نور را به خوبی منعکس می‌کند و باعث می‌شود تا فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد. این ویژگی، آجر سفید را به انتخابی مناسب برای نمای داخلی ساختمان تبدیل کرده است. آجر سفید را می‌توان با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف ترکیب کرد و در دکوراسیون داخلی تنوع ایجاد کرد. آجر سفید برای دیوار دکوراتیو پذیرایی، دیوار پشت تلویزیون، اتاق خواب و بین کابینت ها کاربرد دارد. برای نمای داخلی بهتر است از آجر سفید دکوراتیو که یکی از آجر های آنتیک می باشد، استفاده شود.

۲- نمای بیرونی ساختمان: آجر سفید تنوع زیادی در طرح و بافت دارد و می‌تواند زیبایی نمای ساختمان را ارتقا دهد. این نوع آجر با متریال دیگر مانند سنگ، چوب و شیشه به راحتی ترکیب می‌شود. آجر نما سفید عایق حرارتی و صوتی مناسبی برای ساختمان محسوب می شود و در برابر عوامل جوی مانند سرما، گرما و رطوبت مقاوم است.

برای نمای بیرونی معمولا از آجر نسوز سفید در ابعاد مختلف استفاده می شود. این آجر می تواند یک نمای لوکس و مدرن را برای ساختمان شما ایجاد کند. آجر نسوز سفید با توجه به استحکام و دوامی که دارد، مناسب ترین آجر نمایی است که در طراحی نمای خارجی ساختمان ها کاربرد دارد. از این نوع آجر نما سفید در نمای خارجی آپارتمان های مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی و… استفاده می شود.

استفاده درست و به کارگیری خلاقانه این مدل از آجرها باعث می‌شود تا نمایی منحصر به فرد و دلنشینی ایجاد شود که چشم هر رهگذری را به خود خیره کند. برای دریافت بهترین و به روزترین قیمت‌ها و البته خریدی امن و عالی می‌توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت آجر نما سفید پارسه

نوع آجرابعادقیمت هر عدد (تومان)تعداد در هر مترتعداد در هر بسته
آجر نسوز سفید پلاک ۷۲/۵ * ۳۳ * ۷۱۲۱۰۰۳۸۲۰
آجر نسوز سفید پلاک ۵/۵۲/۵ * ۳۳ * ۵۸۶۰۰۶۰۲۶
آجر نسوز سفید ال ۷۲/۷ * ۱۰ * ۲۰ * ۷۱۵۳۰۰۱۳۱۶
آجر نسوز سفید ال ۵/۵۲/۷ * ۱۰ * ۲۰ * ۵/۵۱۱۹۰۰۱۶۲۴
آجر نسوز سفید دور ستون ۴۰۱۱۳۰۰۸۲۰
آجر نسوز سفید دور ستون ۵۰۱۲۹۰۰۷۲۰
پلاک ابزاری ۶ مدل ۲/۵ * ۱۰ * ۱۰۵۸۰۰۸۵۲۴
آجر دکراتیو سفید پلاک ۵/۵۳ * ۲۰ * ۵/۵۵۶۵۰۲۷
آجر دکراتیو سفید پلاک ۷۲ * ۲۸ * ۷۸۶۵۰۱۶

علت اصلی پایین بودن قیمت آجر نما سفید خرید از درب کارخانه می باشد. برای دریافت جدیدترین قیمت انواع آجر سفید با شماره تماس  09217824964 تماس حاصل فرمائید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آجر سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

ما یک کارخانه تولید آجر و آجر نمای با کیفیت با برند آجر پارسه هستیم. وب سایت آجر پارسه با فروش مستقیم محصولات کارخانه از جمله تولیدات آجرهای قزافی ، شاموتی و همچنین آجرنما های انگلیسی ، رندوم و … زمینه دسترسی به آجر با کیفیت و ارزان را برای عموم مردم فراهم نمود.

ارتباط با ما