سبد خرید

آجر لعابی

آجر لعابی

آجر لعابی مانند آجر معمولی ساخته می‌شود. تنها تفاوت آن این است که روی آن با لعاب کاشی پوشانیده شده و بیشترین کاربرد این آجر در زیبا سازی نما و دیزاین قسمت هایی از داخل ساختمان می باشد.

سطح صیقلی آجر لعابدار باعث می شود که استقامت این محصول از دیگر آجرها بالاتر باشد. فواید آن جلوگیری از نفوذ آب و مواد شیمیایی و جلوگیری از تغییر رنگ ، مقاوم در برابر سرما و گرمای زیاد ، قابل شستشو و جلوگیری از هدر رفتن انرژی ، جلوگیری فرسایش ، لعاب مانع سفیدک زدن و شوره زدن بر سطح آجرنمای ساختمان شده و همچنین مانع شکستگی آن می شود.

توضیحات

در صنعت تولید آجر، آجر نما لعابی یکی از قدیمی ترین نوع تولید آجر رنگی مقاوم بوده که لعاب بر روی آجر قزاقی کشیده می شده که در زمان قدیم بیشتر هم در عمارتها ، کاخ ها و مراکز مذهبی اجرا گردیده است.

آجر لعابی مانند آجر معمولی ساخته می‌شود. تنها تفاوت آن این است که روی آن با لعاب کاشی پوشانیده می شود. لعاب ها طیف گسترده‌ای از ترکیبات آلی و معدنی را در بر می‌گیرند. بنا بر درخواست مشتری هر نوع آجر را میتوان لعاب زد ، اما بخاطر قیمت بالای آجرهای نسوز معمولا آجرهای پرسی برای لعاب استفاده میشوند. بیشترین کاربرد این آجر در زیبا سازی نما و دیزاین قسمت هایی از داخل ساختمان می باشد و در قسمت هایی همچون دیوار های باربر از آجر های لعاب دار استفاده نمی شود. آجر های لعاب دار علاوه بر آن که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می بخشد، مقاومت نما را همچنین در برابر هوازدگی و فرسایش بالا برده و مانع آسیب رساندن به نما می شود.

مزایا آجر لعابدار پارسه:

سطح صیقلی آجر لعابدار باعث می شود که استقامت این محصول از دیگر آجرها بالاتر باشد. فواید آن جلوگیری از نفوذ آب و مواد شیمیایی و جلوگیری از تغییر رنگ ، مقاوم در برابر سرما و گرمای زیاد ، قابل شستشو و جلوگیری از هدر رفتن انرژی ، جلوگیری فرسایش ، لعاب مانع سفیدک زدن و شوره زدن بر سطح آجرنمای ساختمان شده و همچنین مانع شکستگی آن می شود. همچنین می توان آجرهای نشوز را با یک لعاب بدون رنگ (شیشه ای) پوشاند که رنگ خود آجر نمایان باشدو استقامت آجر را بالا ببرد و قابل شستشو باشد.

به دلیل پیشرفت در صنعت آجر لعابدار تنوع رنگ آن بسیار افزایش یافته است. به گونه ای ک تمامی رنگ هایی که در سنگ مشاهده می کنید به وسیله لعاب بر روی آجرهای سفالی می توان تولید کرد.

به دلیل تنوع پذیری و جلوه و طرح آجر لعابدار در مکان های مختلف می توان از آن استفاده کرد. ایجاد نماهای شکیل و زیبا برای ساختمان ها و دیزاین داخلی ساختمان و اطراف باغچه ها و قرنیز دیوار و کف سازی و نمای مساجد و حمام های سنتی و سفره خانه های سنتی و گنبد و سردرها و… که مورد پسند سلیقه های مختلف است.

انواع آجر لعابی پارسه

انواع مختلفی از آجر لعابدار وجود دارد که برای کاربردهای های مشخصی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع آجر نما لعابی پارسه از نظر ابعاد و شکل ظاهری، به شرح زیر است:

  • آجر نما لعابی پلاک پارسه: به آجرهای با قطر ۲ تا ۳ سانت را پلاک میگویند که بنا به درخواست مشتری آجر پلاک نما را لعاب می زنند و در کوره مجدد پخت می شود . البته بیشترین رنگهای آجر لعابی پارسه مورد استفاده فیروزه ای و لاجوردی می باشد . مخصوصا فیروزه ای که در مساجد مورد استفاده فراوانی دارد. در ساخت محراب از انواع رنگها و مدلهای آجر نما لعابی استفاده می شود.
  • آجر ال لعابی پارسه: آجر نما ال لعابدار نوعی از آجر لعابی بوده که برای گوشه های دیوار و نمای داخلی یا خارجی ساختمان به کار میرود. این نوع آجر هم بنا به درخواست مشتری در هر رنگی تولید میشود.
  • آجر نما کاشی لعابدار: آجرهای مربعی لعابی را کاشی نیز میگویند. این کاشی های پارسه در سایزهای ۱۰ * ۱۰ ، ۱۵ * ۱۵ و ۲۰ * ۲۰ تولید میشود. از آجرهای چهار گوش لعابدار به عنوان تزئین دیوارهای مساجد و همچنین به عنوان آجر کف فرش لعابی نیز استفاده میشود.
در عکس های زیر انواع آجر نما لعابی پارسه را مشاهده و با تماس با شماره 09217824964 میتوانید آن را ثبت سفارش کنید.

توجه داشته باشید که هر کدام از این انواع آجر لعابدار پارسه مثل ال ، کف و پلاک خود دارای رنگ بندی بسیار متنوع ( تقریبا تمامی رنگها) می باشند.

 
 
آجر نما لعابی پارسه / آجر پلاک لعاب دار پارسه

آجر لعابی پلاک پارسه

آجر نما پلاک لعابدار سایز ۲۰ * ۴
آجر نما پلاک لعابدار سایز ۲۰ * ۵/۵
آجر نما پلاک لعابدار سایز ۲۲ * ۵/۵
آجر نما پلاک لعابدار سایز ۲۶ * ۵/۵
آجر نما پلاک لعابدار سایز ۳۲ * ۷

آجر نما لعابی ال پارسه / آجر ال لعاب دار آبی فیروزه ای

آجر نما ال لعابدار پارسه

آجر لعابی ال سایز ۴
آجر لعابی ال سایز ۵/۵
آجر لعابی ال سایز 7

آجر نما مربع لعابی پارسه / آجر کاشی لعاب دار / آجر کف پوش لعابی پارسه

آجر مربعی لعابدار پارسه

آجر کاشی لعابدار سایز ۱۰ * ۱۰
آجر مربع لعابی سایز ۱۵ * ۱۵
آجر کف پوش لعاب دار سایز ۲۰ * ۲۰

 

انواع رنگ آجر نما لعابدار پارسه

بعضی از رنگ های آجر لعابی عبارتند از فیروزه ای ، لاجوردی ، سبز مسجدی ، زرد ، قهوه ای و کرم که ترکیب اینها خود گستره وسیعی از تنوع رنگ را بوجود می آورد . آجر لعابدار تنوع رنگی بسیار زیاد دارد . بنا به درخواست مشتری آجر نما را لعاب می زنند . در کوره مجدد پخت می شود.
البته بیشترین رنگهای آجر لعابی مورد استفاده فیروزه ای و لاجوردی می باشد. مخصوصا فیروزه ای که در مساجد مورد استفاده فراوانی دارد.

 

قیمت انواع آجر لعابدار پارسه

در لیست زیر قیمت انواع آجر نما لعابی پارسه را مشاهده میکنید. قیمت آجرهای لعابدار پارسه بروز بوده و برای فصل بهار ۱۴۰۳ می باشد. برای سفارش آجرهای نما لعابدار پارسه میتوانید با شماره ۰۹۲۱۷۸۲۴۹۶۴ تماس بگیرید.

نام محصولواحدکلیه رنگ ها (تومان)لاجوردی (تومان)تعداد در هر متر
پلاک ۲۰ * ۴قالب۵۹۰۰۶۴۰۰۱۰۰
پلاک ۲۰ * ۵/۵قالب۷۴۰۰۷۹۰۰۸۵
پلاک ۲۲ * ۵/۵قالب۷۹۰۰۸۴۰۰۸۰
پلاک ۲۶ * ۵/۵قالب۸۴۰۰۸۹۰۰۷۰
پلاک ۳۲ * ۷قالب۱۰۹۰۰۱۱۴۰۰۴۵
ال ۴قالب۶۹۰۰۷۴۰۰۲۵
ال ۵/۵قالب۸۴۰۰۸۹۰۰۱۸
ال ۷قالب۱۱۹۰۰۱۲۴۰۰۱۵
کاشی ۱۰ * ۱۰قالب۱۳۹۰۰۱۴۴۰۰۱۰۰
کاشی ۱۵ * ۱۵قالب۲۶۴۰۰۲۸۴۰۰۴۵
کاشی ۲۰ * ۲۰قالب۴۴۴۰۰۴۶۴۰۰۲۵

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آجر لعابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

ما یک کارخانه تولید آجر و آجر نمای با کیفیت با برند آجر پارسه هستیم. وب سایت آجر پارسه با فروش مستقیم محصولات کارخانه از جمله تولیدات آجرهای قزافی ، شاموتی و همچنین آجرنما های انگلیسی ، رندوم و … زمینه دسترسی به آجر با کیفیت و ارزان را برای عموم مردم فراهم نمود.

ارتباط با ما