سبد خرید

آجر هلندی (بتن اکسپوز)

آجر هلندی (بتن اکسپوز)

آجر هلندی جز آجرهای مصنوعی محسوب می شوند که مانند آجرهای طبیعی از خاک ساخته نشده اند بلکه از ترکیب سیمان و مواد سبک نانو تشکیل شده اند و شوره نمی زند. آجر نما هلندی سطح نامنظمی دارند و در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند که هم بصورت تک رنگ و هم رندوم و ترکیبی اجرا می شوند از این رو جلوه زیبایی به نمای داخلی می دهند.

این آجر در دکراسیون داخلی منازل زیاد مورد استفاده قرار میگیرید به همین جهت به آن آجر دکراتیو هم میگویند. یک مدل از آجر هلندی دارای خطوط طبیعی خاک بوده که به آن آجر رستیک هم میگویند. آجر رستیک را هم میتوان در تمامی رنگ ها تولید کرد.

کارخانه آجر پارسه به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع آجر نما این امکان را برای شما فراهم آورده تا با خیال آسوده این آجر را با کیفیت مناسب و قیمت درب کارخانه ، خریداری و در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد ، جهت سفارش انواع آجر هلندی ، با ما در ارتباط باشید: ۰۹۲۱۷۸۲۴۹۶۴

 

توضیحات

آجر هلندی نوعی آجر مصنوعی محسوب می شود که مانند آجر های طبیعی از خاک تولید نشده و مواد اولیه آن شن، ماسه و پوکه های معدنی می باشند.

با توجه به اینکه این آجرها از دسته آجر مصنوعی بوده و از خاک خاصی تهیه نمی‌شوند، رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی دارند. از آجر هلندی سفید و آجر هلندی طوسی گرفته تا آجر مشکی، کرم، گلبهی، قهوه ای، یشمی، فیروزه ای و… را می توانید در فروشگاه آجر پارسه خریداری نمایید.

انواع آجر هلندی طرحی فوق العاده زیبا از آجرهای دکوراتیو هستند که به آن ها آجر دکوراتیو هلندی یا آجر دکوراسیون داخلی هم گفته می شود. قطر این آجرها بسیار کم است؛ اما در عوض دارای مقاومت و طول عمر بیشتری هستند. یک مدل از آجر هلندی دارای خطوط طبیعی خاک بوده که به آن آجر رستیک هم میگویند. آجر رستیک را هم میتوان در تمامی رنگ ها تولید کرد.

 

قیمت انواع آجر بتن اکسپوز (هلندی)

در لیست زیر قیمت انواع آجر دکراتیو پارسه یا آجر هلندی پارسه را مشاهده میکنید. قیمت آجرهای بتن اکسپوز (هلندی) پارسه بروز بوده و برای فصل بهار ۱۴۰۳ می باشد. برای سفارش آجرهای هلندی پارسه میتوانید با شماره ۰۹۲۱۷۸۲۴۹۶۴ تماس بگیرید.

نام محصولقیمت (تومان)تعداد در کارتن
پلاک ۲ * ۲۰ * ۵/۵۵۱۵۰۳۶
پلاک ۳ * ۲۰ * ۵/۵۵۶۵۰۲۷
پلاک ۲ * ۲۸ * ۷۸۶۵۰۱۶

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آجر هلندی (بتن اکسپوز)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

ما یک کارخانه تولید آجر و آجر نمای با کیفیت با برند آجر پارسه هستیم. وب سایت آجر پارسه با فروش مستقیم محصولات کارخانه از جمله تولیدات آجرهای قزافی ، شاموتی و همچنین آجرنما های انگلیسی ، رندوم و … زمینه دسترسی به آجر با کیفیت و ارزان را برای عموم مردم فراهم نمود.

ارتباط با ما